Pevná linka: +420 379 722 192
Nabídky: +420 605 427 971
Výroba: +420 604 709 846
E-mail: info@mirec.cz
Po-Pá 8:00-12:00 13:00-16:30



Jak u nás probíhá realizace webových stránek?

1. Osobní schůzka

Po prvním kontaktu z Vaší strany si zpravidla dohodneme nezávaznou osobní schůzku.

Na této schůzce si vyjasníme představu o Vašich nových webových stránkách. Zhruba si načrtneme strukturu webu a ukážeme si webové stránky, které jsme realizovali v minulosti a které mají obdobný rozsah jako je Vaše představa.

Stanovíme cíle, kterých chcete stránkami dosáhnout a doporučíme Vám zda je pro vás vhodné použití redakčního systému nebo jestli vám budou postačovat jednoduché statické stránky.

Tato schůzka zpravidla trvá půl hodiny až hodinu.

2. Nabídka a závazná objednávka

Na základě této schůzky Vám (zpravidla) ještě tentýž den zpracujeme nezávaznou rámcovou nabídku.

Pokud Vás naše nabídka osloví a rozhodnete se pro spolupráci s námi, tak nám potvrdíte závaznou objednávku, popřípadě spolu sepíšeme smlouvu o dílo.

Pokud se rozhodnete pro nasazení redakčního systému MIREC-redaktor, tak ještě sepíšeme licenční smlouvu.

3. Podklady

Podklady pro grafický návrh layoutu webu

Grafická podoba stránek je jejich nedílnou součástí a kromě jejich obsahu ve velké míře ovlivňuje zda budou úspěšné.

Grafika je záležitostí vkusu a co se líbí jednomu zákazníkovi se nemusí líbit druhému. Proto je důležité, aby jste nám předali, pokud možno, co nejpřesnější představu. Čím přesnější představu o vzhledu stránek nám předáte, tím pravděpodobněji se trefíme do Vašeho vkusu a cena grafického návrhu se nebude zbytečně navyšovat.

Pokud k Vaší obchodní značce máte zpracovaný logomanuál, nebo máte alespoň logo, je nezbytné, aby jste nám je předali.

Pokud máte již vytvořené propagační materiály, je vhodné nám je také předat, aby jsme grafický návrh přizpůsobili jejich designu, aby i stránky byly ve stejném duchu.

Dále je vhodné nám předat několik odkazů na internetové stránky, které se Vám líbí.

Podklady pro obsah stránek

Připravit obsah webových stránek (texty a obrázky) je velmi důležité a jedná se o jednu z nejnáročnějších částí při jejich výrobě. Zda Vám stránky přinesou požadovaný efekt, záleží nejvíce právě na jejich obsahu.

Právě díky této náročnosti se může prvotní představa a finální podoba stránek do značné míry lišit. Proto od Vás budeme očekávat, před tím než vytvoříme grafický návrh, nejprve dodání podkladů všech podkladů.

Před tím než začnete cokoliv připravovat s Vámi projednáme, jak je vhodné podklady připravit, aby jejich následné zpracování bylo co nejefektivnější.

V případě, že by jste si s přípravou podkladů pro obsah stránek nevěděli rady, rádi Vám napíšeme originální texty. Stejně tak Vám rádi nafotíme prostory Vaší firmy, Váš kolektiv a nebo produkty či reference.

4. Grafický návrh layoutu (designu) webu

Podle podkladů, které máme nyní k dispozici nejprve zpracujeme strukturu webu (menu a navigační prvky), tak aby byly co nejpřehlednější.

Podle struktury webu Vám zpracujeme grafický návrh layoutu webu v grafickém editoru a předáme Vám jej k odsouhlasení ve formě obrázku.

Poté s Vámi grafický návrh doladíme podle Vašich případných připomínek, tak aby jste s ním byli stoprocentně spokojeni. V ideálním případě návrh dokončíme společně v našem studiu.

5. Zpracování layoutu, obsahu webu a testovací verze

V této fázi zakázky zpracujeme podle konečného, a Vámi potvrzeného, grafického návrhu layout webu do XHTML šablony.

Dále do stránek vložíme jejich obsah, zformátujeme všechny texty a provedeme základní optimalizaci. V této chvíli jsou stránky v podstatě hotové. Proto je umístíme na skrytou adresu Vašeho serveru a stránky Vám předáme k testování.

6. Korektury, spuštění webu, školení

V případě, že jste v obsahu, po důkladném otestování stránek našli ještě nějaké nedostatky, tak je doladíme a webové stránky spustíme.

Pokud Váš nový web běží na redakčním systému, následuje ještě ZDARMA cca hodinové školení, aby jste se s redakčním systémem naučili pracovat správně a efektivně.