Pevná linka: +420 379 722 192
Nabídky: +420 604 709 846
Výroba: +420 603 221 956
Tech. podpora: +420 736 541 664
E-mail: info@mirec.cz
Po-Pá 8:00-12:00 13:00-16:30



Proč si pořídit e-shop?

Internetový obchod neboli e-shop je výborný marketingový nástroj. Prodej zboží přes internet stále roste a zákaznici již nákupům přes internet důvěřují. 

Začněte prodávat přes internet nebo rozšiřte Váš kamenný obchod o další službu. Dejte Vašim zákazníkům přesně to co chtějí - nákup přímo z domova, 24 hodin denně.

Jaké má prodej přes internet výhody 

  • Máte možnost získat zákazníky ze vzdálenějších regionů, protože ve Vašem e-shopu mohou nakupovat klidně zákazníci z druhého konce republiky.

  • Zákazníci si zboží mohou vybírat 24 hodin denně a neomezeně dlouho, protože nejsou limitováni Vaší otevírací dobou.

  • Pokud vlastnosti zboží dobře popíšete, nemusíte zpravidla zákazníkům nic vysvětlovat - vyberou a porovnají si zboží sami.

  • Můžete nabízet mnohem širší sortiment než v kamenném obchodě, kde jste omezeni velikostí prostorů.

  • Zboží můžete mít na skladě pouze u dodavatele, nemusíte proto mít velké skladové prostory a ušetříte za jejich pronájem.

  • U svého dodavatele objednáte pouze zboží, které skutečně prodáte - nezůstane Vám na skladě nic, co by jste neprodali.

  • Nemusíte tisknout ceníky a ručně přeceňovat zboží, vše nastavíte pohodlně v administraci Vašeho e-shopu.

  • Vaši zákazníci nemusejí nikam chodit, objednají si zboží přímo z domova.

  • Svým zákazníkům můžete nabídnout lepší ceny, protože provoz e-shopu je levnější, než provoz kamenného obchodu.

A jaké má internetový prodej nevýhody?

Nic na světě není černobílé a proto i prodej přes internet má několik málo nevýhod. Pokud o nich však budete dobře vědět, můžete je snadno eliminovat nebo z nich dokonce udělat výhody.

  • Zákazníci si zboží nemohou osahat - prohlédnout si je na vlastní oči nebo si je vyzkoušet. Pokud však vlastnosti zboží podrobně popíšete, zboží kvalitně nafotíte a budete zákazníkům k dispozici na telefonu nebo e-mailu, mohou si i tak o zboží udělat dobrou představu a Vy je snadno přesvědčíte k nákupu.

  • Zákazníci s Vámi nemají osobní kontakt. Proto by jstě meli působit důvěryhodně a v e-shopu by neměly chybět žádné důležité informace. Když si získáte zákazníkovu důvěru, osobní kontakt oželí.

  • Kromě zboží bude muset zákazník zaplatit ještě cenu dopravného. Na druhou stranu zákazník ušetří za cestu do nákupního centra. Zvláště pak ten, který je z menší vesnice nebo města za benzín či lístky ušetří i několik stokorun. Proto pokud bude cena dopravného přiměřená, není to problém.

    Navíc je dobrým zvykem dopravné účtovat jen do určité výše objednávky a pokud se cena objednávky blíží k této ceně, tak o tom zákazníka informovat.

  • Zákazník si zboží nemůže odnést ihned. Zákazníka by jste proto měli vždy informovat o dostupnosti zboží a o způsobu přepravy. Pokud budete zákazníka dobře a pravdivě informovat, rád si jeden, dva, či několik dní na zboží počká.

Proč si pořídit e-shop u nás?

  • Grafický návrh layoutu zpracujeme individuálně podle Vašich požadavků
  • E-shop přizpůsobíme Vašim požadavkům a druhu Vámi nabízeného zboží
  • Neomezený počet produktů, kategorií a podkategorií
  • Hromadný import zboží a kategorií z Excelu (XLS)
  • Několik slevových systémů - akční slevy, skupinové slevy, individuální slevy, množstevní slevy
  • Export zboží (XML feed) pro inzertní servery Zbozi.cz [›], Jyxo.cz [›], Heureka.cz [›]
  • Podpora jazykových mutací
  • S e-shopem získáte i jednoduchý redakční systém - kromě zboží a kategorií budete moci upravovat i ostatní stránky
  • Možnost zasílání novinek e-mailem